ימי גיבוש

ימי גיבוש הם – הלכה למעשה – מקבילתם של ימי כיף. אין מקום מתאים יותר לשילובם ולמיצוין המרבי והמיטבי של המועיל והמהנה בעת שהייה במסגרת יום או ימי גיבוש בחאן אל על.
התנאים המצוינים לא רק מאפשרים גיבוש אלא תורמים ליצירתו ולחיזוקו. לרשות המתגבשים מוצעים אוהלים בדואים, המאפשרים הנחת מזרנים על מחצלות. יריעות האוהל עמידות בפני רוחות וגשמים. חלל האוהל מחומם בחורף וממושג בקיץ. אין סיבה להאמיר את עלויות השהייה על י די בחירה לבלות בבית מלון או בצימרים.
קבוצות הבאות במטרה להתגבש נהנות ממדשאות מוצלות, פינות ישיבה מרווחות, מקומות מסודרים להדלקת מדורות, לעשיית מנגל וכמובן – מקלחות ושירותים נקיים. יש תאורה ונקודת חיבור לחשמל, כיריים ומקרר המאפשרים בישול ( יש אפשרות להזמין וליהנות משירות קייטרניג).

קבוצות רבות, לרבות מדרום הארץ, בוחרות לקיים ימי גיבוש במתחמי האירוח הרבים הממוקמים בצפונה. הקמפינגים השונים מהווים תשתית מעולה למימוש תכנים מגוונים במסגרת ימי הגיבוש והכיף. סדנאות, הרצאות, פעילויות שטח, טיולים בסביבה והנאה מהאוויר הצח, מהנוף ומהאווירה הכפריים, משקטי ובעיקר – מהיכולת להינתק מהשגרה ולבלות – עם לינת לילה או בלעדיה – במקום, שבו אפשר להתרכז במטרה שלשמה מגיעים: כיף וגיבוש באווירה בלתי פורמאלית.

אין ספק באשר לתרומתם החשובה של ימי גיבוש ללכידותו של צוות, לחיזוק היחסים בין חברי הקבוצה. ימי גיבוש הנערכים בטבע מתאפיינים באווירה פתוחה, שמעודדת חשיפה והעמקת ההיכרות של האנשים אלה עם אלה. כאשר יוצאים ממקום העבודה ומסביבת העבודה הטבעית, מתרופף המבנה ההירארכי ולמעשה מתבטל. אנשים שנמצאים בדרגים שונים בסולם ההירארכי של קבוצה כשהם בעבודה ( במיוחד כשמדובר במקום עבודה שהוא חברה עסקית) עשויים להיווכח ולחוש כי במסגרת ימי גיבוש – הכול שווים. כאשר מתארגנים להכנת ארוחה או לפעילות מתקיים שיתוף פעולה שוויוני. הכול נחשפים לאותה חוויה אף שכל אחד חווה אותה, כמשוער, באופן ובעצמה שונה.

בחאן אל על הכול בנוי וערוך כך שהגיבוש הוא לא רק המטרה ( המוצהרת) להגעתן של קבוצות למקום אלא פועל יוצא משהייתן ומפעילותן בו.

ימי גיבוש

תפריט נגישות

חברים נהנים יותר!

הרשמו למועדון הלקוחות שלנו
 אשרו קבלת דיוור וקבלו:

5% הנחה

על כל הזמנה בחאן אל על וגם בחאן הגליל!