ימי כיף לבודדים ולקבוצות

ימי כיף אמורים להיות ימים של חוויות מרעננות וממלאות מצברים.

ימי כיף לא נועדו “לשבור” את השגרה אלא להתרענן בה. לקחת ממנה פסק זמן ובלות זמן איכות שבו המבלים משוחררים מכל עול, ממטלות, מאילוצים, מלחצים.
הצעה אטרקטיבית לבילוי ימי כיף לזוגות רומנטיים, לדוגמה, היא בחבילות ספא, שמעניקות שהייה בספא, ארוחה, עיסוי גוף – ביחד או לחוד – עם מגוון פינוקים.

ימי כיף לקבוצות (תלמידים, ועדי עובדים, חברים מהצבא, חברות וארגונים שונים) מוצעים במגוון שילובים: טיול עם מדריך, ארוחה, מופע, ספא ועוד – ככל שהתקציב והזמן מאפשרים.
יש המעדיפים לבלות ימי כיף במתחמי קמפינג או על חופי ים, באווירה חופשית, בלתי רשמית, שבה נופלות המחיצות ואנשים מתוודעים זה אל זה לא באופן בלתי אמצעי.

מתכונתם של ימי כיף אינה קבועה ואינה קשיחה. ניתן לתכננם ולצקת בהם תכנים באופן מודולארי: להוסיף או לגרוע לפי הרצון או התקציב. האפשרויות כמעט אינן מוגבלות.

ימי כיף עשויים להיות לא רק תחילתה של ידידות מופלאה אלא אף של קשר זוגי חזק וחם שמוביל ל…. קראו-נא סיפור, מעשה שהיה – כך היה:
זוג חברים שלנו הכיר זה את זה ביום כיף שנערך לחברה שבה שניהם עבדו, אבל מאחר שכל אחד מהם עבד בשלוחה אחרת, במקום אחר, הם מעולם לא נפגשו עד לאותו יום, שהיה. בעודם משכשכים במימי בריכה באחד ממתחמי האירוח היפהפיים ברמת הגולן, הם הופתעו לדעת, כבר בתחילתה של אותה שיחה, שהם משתפים פעולה בעבודה מבלי שידעו מי זה ששולח אליהם מיילים תכופים ומהווה שותף להתייעצויות מקצועיות. מאז אותו יום הם הפכו לחברים קרובים ולימים נישאו. כיום הם הורים של שני ילדים מקסימים וכל השאר, כנאמר, היסטוריה.

יש המשלבים במהלך ימי כיף שיט ( אגם מונפורט) או אירוח ( ‘הבית העתיק’- חוויה דרוזית בבית ג’אן), ברכבל בצוק מנרה או בראש הנקרה, בגן השלושה, בגני חוגה ובעוד מקומות. חלק מהתכנית של ימי כיף כולל – איך לא?! – ארוחה במסעדה. מסעדות רבות, בשריות או חלביות, מוצעות ליוצאים לימי כיף. ארגונים שונים משלבים סדנאות קצרות, ספורט אתגרי ואף הופעה של אמנים.

ימי כיף לבודדים ולקבוצות

תפריט נגישות

חברים נהנים יותר!

הרשמו למועדון הלקוחות שלנו
 אשרו קבלת דיוור וקבלו:

5% הנחה

על כל הזמנה בחאן אל על וגם בחאן הגליל!