קמפינג בצפון

אני זוכר את החופש הגדול ההוא, הקסום, חי וטרי כאילו היה רק אתמול. נסענו, ההורים, אחותי ואני לקמפינג בצפון. ההורים שלנו, זכר צדיקים לברכה, לא היו קמצניים – יהיה זה עוול משווע לכנותם כך – אבל הם היו חסכניים. מאוד. לומר שהעיר הגדולה לא קסמה להם יהיה לשון צמצום. היא דחתה אותם. כל חופש, אפילו נופשון קטן, היה עבורם בבחינת מותרות. אילו היו יכולים ( הם לא עמדו בלחצים שלנו) היו מוותרים כליל. קמפינג בצפון היה פשרה.
החוויה הגדולה ביותר של אבא היתה להיווכח איך הכסף בארנקו נותר עם עזיבתנו את מתחם הקמפינג כמעט באותה כמות (זעומה בלאו הכי) שהיתה בו עם בואנו. אימא נשמה אוויר פסגות, ” אוויר חריף” כניסוחה היפה.

אז, כשהיינו ילדים, לא שמענו על קמפינג חאן אל על, המצוי על מצוק נחל הנושא שם זה בדרומה של הרמה. כאילו כדי לסגור את מעגל ההחמצה או הקנאה משפחה של חברים שלנו שחזרו משם. ” אתם לא יודעים מה אתם מפסידים”, עקצו אותנו, כאילו אנחנו באמת ובתמים לא יודעים מה אנחנו מפסידים.
קמפינג חאן אל על הוא אידיאלי גם ואולי בעיקר עבור מי שלינת שטח תחת כיפת השמיים, חשופים לרוחות ולגשמים, מרתיעה אותם. יש שם אוהלי רועים ואוהלי בונגלוס (מחוממים ומזמינים לשהות בהם לילה טוב וחם),מקלחות חמות ושירותים נקיים (שאף הם מפחיתים תירוץ ממלאי ה”הסברים” של מי שנמנעים באופן קבוע ומסורתי לבלות בקמפינגים בחיק הטבע.

קמפינג בצפון? לא צריך לחפש כאשר מוצאים מציאה של ממש – חאן אל על. אפשר לבלות שם ימים ולילות בפעילות חווייתית, אתגרית. לערוך ימי כיף וימי גיבוש, סדנאות העשרה וסדנאות הרפיה, דמיון מודרך ונשימה אטית ועמוקה, בעיניים פקוחות ובעיניים עצומות להתמכר למגע מטפלים שונים. קמפינג בצפון הוא מקום אידיאלי לחגוג ימי הולדת, ימי נישואין, חגיגות אירוסין, הצעת נישואין, מסיבות רווקים/ רווקות וסתם כך, כי טוב ונעים, לערוך מפגשי ם נוסטלגיים ולפרוט על המיתר הקרוע של הערגה והגעגוע לימים שהיו ואינם.

הקמפינג בצפון מהווה נקודת יציאה ומפגש לטיולים.אפשר לערוך בו ארוחות שטח או, לחלופין, ליהנות מארוחה אשר כאן, בחאן, מכינים לבקשתכם מתפריט קיים או לפי בחירה חופשית שלכם ( הארוחות מתקיימות באוהל רועים גדול ויפה).

קמפינג בצפון

תפריט נגישות

חברים נהנים יותר!

הרשמו למועדון הלקוחות שלנו
 אשרו קבלת דיוור וקבלו:

5% הנחה

על כל הזמנה בחאן אל על וגם בחאן הגליל!