ימי כיף

כמו צוות מוסיקלי אשר מתרגל אימפרוביזציות, נגינה חופשית על נושא נתון, כך גם ימי כיף הם נושא כללי, אשר כל מי שמתכננים אותם יכולים לקבוע אותם במתכונת רצויה להם ולצקת אליהם כל תוכן שייראה להם מתאים.

ועדי עובדים, קבוצות מאורגנות, משפחות ואף זוגות נוהגים לצאת מדי פעם לימי כיף. יש מי שעבורם ימי כיף הם ימים של שוטטות ברחובותיה של עיר סואנת, קנייה בקניוניה ובחנויות היוקרה שלה, אכילה במסעדותיה, הליכה לסרט, להצגה או למופע. מתכונת זו של ימי כיף עירוניים מאמצים לעצמם זוגות וחברות טובות…

יש ימי כיף של קבוצות גדולות המשלבות שהייה בטבע, ולא אחת אף לינה במתחם קמפינג נבחר, עם יציאות לפעילויות שונות, קיום סדנאות, הפעלות, טיולים ועוד.

ימי כיף הם ימים של פסק זמן, של יציאה מהשגרה כדי לשוב אליה רעננים ומלאי מרץ להמשיך לתפקד בה.

ימי כיף בחיק הטבע הם ימים של רגיעה והנאה. הצפון השופע אתרי נופש מציע לכם מתחמי אירוח וקמפינג, בשמורות טבע, בחופי ים (תיכון וכנרת) במרומי הגולן והגליל ובמישורי העמקים הצפוניים.

זה מכבר מכירים מנהליהם שם חברות וארגונים בחשיבות הוצאת עובדיהם לבילוי ימי כיף, למילוי מצברים, לאגירת כוחות, ללקיחת אוויר להמשך. ימי כיף אינם ביטול זמן אלא ניצולו המיטבי. הערך המוסף של ימי כיף לא יסולא בפז אבל בהחלט ייאמד בכסף.

אני זוכר ימי כיף בחוף דור. היינו – ילדים מחברת הילדים בקיבוץ – משחקים מטקות על החול, מטפטפים ממנו ארמונות לחים, מלקקים שלגונים, נכנסים מדי פעם לים, צוהלים, שוחים, יוצאים, אוכלים אבטיח וענבים. אחר הצהריים, לאחר מנוחה קצרה, היינו נוסעי לכייף בחיפה, קונים חצי מנה פלאפל, רואים סרט, חוזרים עייפים אך מרוצים. ימי הכיף הי מהימים היותר מאושרים בחיינו. אני זוכר אותם עד היום בערגה ובגעגוע.

ניתן לבצע ימי כיף בעלות נמוכה, קל וחומר כאשר יוצאים לחיק הטבע ומביאים עליו מזון וציוד מהבית. מי שאינם מחפשים תנאים נוחים ומפנקים אלא נהנים מעצם היציאה- עבורם ימי כיף הם ימים פשוטים של שמחה ופנאי.

ימי כיף

תפריט נגישות

חברים נהנים יותר!

הרשמו למועדון הלקוחות שלנו
 אשרו קבלת דיוור וקבלו:

5% הנחה

על כל הזמנה בחאן אל על וגם בחאן הגליל!